Vanaf 1 maart kunt u een melding via de MijnGemeente app doorgeven aan de gemeente. Ziet u een losse stoeptegel, een vuilniszak naast een container, een kapotte lantaarnpaal of rommel op straat? Dan kunt u dit snel en eenvoudig melden via de app.
Overal melden/op iedere locatie melden
Heeft u de app geïnstalleerd en u aangemeld? Dan kunt u vanaf iedere plek in Edam-Volendam een melding doen en de exacte locatie aangeven. Zodra de gemeente uw melding heeft ontvangen nemen zij die in behandeling.
Wilt u op de hoogte blijven van de voortgang?
U kunt bij uw melding zelf kiezen of u wel of niet op de hoogte wilt blijven. Vinkt u ‘ja’ aan dan krijgt u meteen een terugkoppeling dat de melding is afgehandeld. Ook geeft de gemeente het aan u door als het iets langer duurt om het probleem op te lossen. Op hun pagina meldingenoverzicht kunt u via een kaart alle (actuele) meldingen in de gemeente bekijken.
Acuut gevaar voor de omgeving?
Heeft u een spoedeisende melding of vraag, zoals een omgewaaide boom over de weg of is er sprake van ander acuut gevaar? Neem dan direct contact op met de gemeente!
U kunt dit soort meldingen doorgeven van ma t/m vrij van 08.30-16.30 uur via (0299) 398 398. Buiten kantoortijden belt u met (088) 322 1144.